Formular de retur

Cum returnez un produs achiziționat?
Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterala a contractului se poate face în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului și este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță respectând condițiile O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris către https://nc-shop.ro/shop, prin formularul de retur de pe site, că renunță la cumpărare, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Vezi formular retur: https://nc-shop.ro/politica-de-retur.
Returul produselor sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face prin transfer bancar.
Consumatorul trebuie să completeze un formular de returnare a produsulelor prezent la adresa: https://nc-shop.ro/politica-de-retur.
Personalul https://nc-shop.ro va verifica toate datele completate de consumator. O copie a acestei notificări ce poate fi tipărită de către consumator din contul propriu, sau direct din e-mailul primit, trebuie semnată și atașată obligatoriu coletului ce conține produsele ce urmează a fi returnate. Acest document trebuie atașat coletului ce conține produsele returnate astfel încât el să fie vizibil fără a desface respectivul colet.
Produsele ce urmează a fi returnate nu vor fi primite de către serviciul nostru specializat decât corect ambalate în colete și cu formularul de returnare semnat și atașat.
Pentru expedierea coletelor vă rugăm să folosiți servicii de curierat. Nu primim la retur produse neambalate. Coletele ce nu au în mod vizibil formularul de returnare tipărit (notificarea ce conține numărul de autorizare a returnării) semnat în original de către client nu vor fi primite de serviciul nostru specializat și vor fi refuzate. Cele 30 de zile în care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul în care acest formular de denunțare unilaterală a contractului, cu număr de autorizare și semnat de către client, ajunge în posesia serviciului nostru specializat împreună cu produsele returnate.
În momentul sosirii coletelor în serviciul nostru specializat se va face o scurtă verificare vizuală a coletului în prezența curierului. Dacă se constată urme de loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrității, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme și o copie va fi înmânată curierului. Toate coletele primite și care respectă aceste condiții de returnare vor fi desfăcute și fotografiate pentru a consemna starea la recepție a produselor din interior, și pentru a verifica dacă starea produselor este identică cu starea lor din momentul completării formularului de returnare (în momentul completării formularului, pe baza asumării răspunderii, clientul trebuie să consemneze starea produselor în scris și/sau prin fotografii). Orice inadvertență între starea declarată de consumator la completarea formularului de returnare și recepția propriu-zisă a produselor de către personalul nostru specializat va conduce la respingerea returului produselor, clientul fiind răspunzator de transportul acestor produse până în sediul nostru specializat.
Clientul va fi înștiințat în termen de 72 de ore de la primirea coletului de această situație și va putea alege dacă primește înapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declarația sa și produsele care nu mai sunt în aceeași stare în care au fost livrate inițial clientului, sau dacă acceptă aducerea acestor produse la starea inițială. Societatea noastră poate percepe taxe suplimentare în cazul returnării produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc., sau care nu corespund cu declarația clientului din momentul completării formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului, cu acordul clientului.