I. Despre noi
S. C. Danymark Irigații S.R.L. (“NC Shop”), cu sediul social în Șoseaua București nr. 76, sat Maia, com. Maia, jud. Ialomița, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J21/606/2017, având C.U.I. 38509835, gestionează și administrează secțiunea adresată exclusiv consumatorilor, disponibilă pe website-ul https://nc-shop.ro/shop (“website”).
Website-ul este o secțiune a platformei online NC Shop care oferă clienților săi persoane fizice și juridice posibilitatea de a achiziționa produse comercializate în cadrul acesteia. Achiziția produselor se face pe baza comenzilor primite prin website sau telefon.
II. Definiții
Comandă – document electronic prin care Utilizatorul transmite Vânzătorului, intenția sa fermă de a achiziționa Produsele indicate în aceasta.
Cont – secțiunea din website formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Utilizatorului plasarea Comenzii și care conține informații despre acesta, precum și istoricul Comenzilor plasate pe website. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile din Cont sunt corecte, complete și actualizate.
Contract – contractul la distanță încheiat între Vânzător și Utilizator, fără prezență fizică simultană a Vânzătorului și a Utilizatorului.
Coș – secțiune din website care permite Utilizatorului să adauge Produsele pe care dorește să le achiziționeze.
Recenzie – o evaluare scrisă realizată de către Utilizator cu privire la un Produs disponibil pe website.
Comunicări comerciale – orice tip de mesaj trimis printr-un mijloc de comunicare electronic și/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil care conține comunicări comerciale sau invitații de participare la sondaje de opinie.
NC Shop – platforma online prin care Danymark Irigații pune la dispoziția exclusivă a consumatorilor, astfel cum sunt definiți de legislația în domeniul protecției consumatorilor, Produsele disponibile pe website.
Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care vizitează și/sau interacționează cu website-ul.
Consumator – Utilizatorul persoană fizică care are vârsta de cel puțin 18 ani, care și-a create un Cont pe website și care plasează o Comandă Online pe website sau care plasează o comandă telefonică și care și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice website-ului din secțiunea Termeni și condiții.
Vânzător – societatea Danymark Irigații S.R.L.
III. Înregistrarea Utilizatorului
Platforma online NC Shop și secțiunea website pot fi accesate în mod gratuit, iar simpla navigare pe paginile acestora nu este condiționată de înregistrarea ca Utilizator.
Pentru a beneficia de Produsele comercializate pe website, precum și de serviciile conexe, este necesară înregistrarea ca Utilizator.
Înregistrarea ca Utilizator presupune acceptarea prealabilă a prezenților Termeni și condiții de utilizare a website-ului și a Politicii de confidențialitate. Acestea constituie baza contractuală a raporturilor dintre Utilizator și Vânzător.
Întrucât prevederile Termenilor și condițiilor și ai Politicii de confidențialitate pot fi modificate, vă rugăm să le revedeți periodic. În condițiile în care nu veți mai fi de acord cu prevederile acestora, vă rugăm să nu mai accesați/folosiți website-ul.
Dacă folosiți website-ul, sunteți responsabil cu privire la păstrarea confidențialității datelor de acces în Contul de Utilizator și vă asumați responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate din Contul de Utilizator.
IV. Procedura de cumpărare
Pentru a cumpăra și a intra în posesia Produselor oferite spre vânzare pe website, este necesară parcurgerea următoarelor etape:
• înregistrarea ca Utilizator pe website;
• identificarea și alegerea Produselor și adăugarea acestora în Coș;
• comandarea Produselor selectate;
• efectuarea plății Produselor. Plata se efectuează online la momentul plasării Comenzii sau ramburs în momentul livrării Produselor de către curier. Costul final va conține prețul Produsului comandat, prețul timbrului verde, dacă este cazul, precum și prețul livrării, dacă este cazul. Dacă valoarea Produselor comandate este de minimum 500 de lei, livrarea Produselor este gratuită. Dacă valoarea Produselor comandate este mai mică de 500 de lei, Utlizatorul va suporta costul livării.
• livrarea produselor comandate. Acestea vor fi însoțite, dacă este cazul, de certificatul de garanție, de certificatul cu privire la service-ul post-vânzare asigurat de către producător/importator/distribuitor și/sau alte certificate, dacă este cazul.
Vânzătorul depune toate eforturile pentru a fi cât se poate de precis în descrierea Produselor. Cu toate acestea, nu garantează că descrierea Produselor sau a altor tipuri de materiale care au legătură cu acestea sunt precise, complete, curente sau fără erori.
Informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe website nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Toate tarifele aferente Produselor prezentate pe website sunt exprimate în lei, precum și orice alte taxe legale (taxa de timbru verde), dacă este cazul.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor și va efectua livrarea Produselor doar pe teritoriul României.
Vânzătorul va realiza livrarea Produselor în termen maxim de 3 zile lucrătoare pentru produsele normale și în maxim 5 zile pentru produsele agabaritice.
Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Utilizatorului.
Prin plasarea unei Comenzi pe website sau prin telefon, sunteți de acord cu forma de comunicare (telefonică sau prin e-mail) prin care Vânzătorul își derulează activitatea.
Cumpărătorul are dreptul de a scrie o Recenzie pe website cu privire la Produsul achiziționat.
V. Comanda
Utilizatorul poate efectua Comenzi pe website prin adăugarea în Coș a Produselor dorite.
Un Produs adăugat în Coș este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Produs în Coș, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi și nici rezervarea automată a Produsului.
Disponibilitatea Produselor se determină în mod automatizat pe baza unui algoritm care va afișată pe website, una dintre următoarele variante:
• “stoc disponibil”;
• “stoc limitat”;
• “stoc indisponibil”.
Informațiile menționate de Utilizator în Comanda plasată sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a Comenzii. Utilizatorul are obligația să completeze corect formularul de Comandă și să indice persoanele către care se face facturarea și livrarea. Adresa de e-mail este foarte importantă deoarece informațiile legate de Comandă vor fi transmise prin e-mail.
Dacă adresa de livrare nu este aceeași cu adresa de facturare, Utilizatorul este obligat să indice acest lucru în formularul de Comandă. Dacă adresa de livrare sau adresa de facturare sau ambele nu sunt aceleași cu adresa care este înregistrată în Contul de Utilizator, Utilizatorul are obligația să introducă adresele de facturare și/sau de livrare valabile pentru Comanda respectivă.
Prin plasarea Comenzii, Utilizatorul garantează că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate, la data plasării Comenzii.
Ulterior plasării comenzii, Vânzătorul va confirma Utilizatorului primirea Comenzii prin transmiterea unui e-mail la adresa de e-mail disponibilă în Contul de Utilizator.
Dacă Comanda este realizată telefonic, Vânzătorul poate și va solicita Utilizatorului plata unui avans la momentul Comenzii.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Utilizator, în urma unei notificări prealabile adresate Utilizatorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte părți daune-interese în următoarele cazuri:
• în cazul plății online:
o tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului Utilizatorului;
o tranzacția a fost invalidată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător.
• datele furnizate de către Utilizator pe website sunt incomplete și/sau incorecte.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comandă cu notificarea Utilizatorului la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului și va returna suma achitată pentru produsele scoase din Comandă.
VI. Metode de plată
Pentru efectuarea plății Produselor comandate, puteți alege dintre următoarele metode de plată:
• plata online;
• numerar/cash la livrare (ramburs).
Dacă Utilizatorul alege ca metodă de plată plata online, Vânzătorul va trimite informațiile relevante pentru plată. Aceaste informații vor fi cuprinse și în factura ce va fi trimisă pe adresa de e-mail utilizată în relație cu Vânzătorul.
În cazul plăților online Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Utilizator, incluzând, dar nelimitându-se la, comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de leu. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă Utilizatorul.
Datele cardului de plată ale Utilizatorului nu vor fi accesibile Vânzătorului și nici nu vor fi stocate de către acesta, ci de către procesatorul de plăți integrat în website, entitate autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, despre a cărei identitate Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Dacă Utilizatorul alege plata în numerar/cash la livrare, după plasarea Comenzii, Vânzătorul va trimite pe e-mail factura aferentă Produselor comandate ce va conține informațiile relevante în legătură cu Comanda, urmând ca plata să fie efectuată la livrare.
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Utilizatorul are obligația de a actualiza, ori de câte ori este cazul, datele din Contul de Utilizator.
Facturile vor fi transmise Utilizatorului prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Cont și vor fi disponibile în format electronic prin adăugarea acestora în Cont.
VII. Dreptul de retragere și returnarea Produselor
În conformitate cu dispozițiile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Consumatorul – persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – are dreptul de a se retrage din Contract și de a returna un Produs cumpărat on-line (printr-un contract încheiat la distanță) în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri, cu excepția costurilor directe legate de returnarea produselor pentru care se dorește returul.
Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din contract în acord cu dispozițiile O.U.G. 34/2014.
Perioada de retragere din Contract expiră în termen de 14 zile calendaristice calculate din:
• ziua în care Consumatorul intră in posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Consumatorul comandă printr-o singură Comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
• ziua în care Consumatorul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Termenul de 14 zile calendaristice de mai sus va fi respectat de către Consumator, în caz contrar acesta va pierde dreptul de retragere din contract, așa cum este prevăzut acest drept prin dispozițiile OUG 34/2014.
Dacă Consumatorul decide să se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur disponibil pe website, la secțiunea politica-de-retur.
O copie a formularului de retur ce poate fi tipărită de către Consumator din Contul propriu, sau direct din e-mailul de confirmare a returului primit de la Vânzător, trebuie semnată și atașată coletului ce conține Produsele ce urmează a fi returnate, astfel încât să fie vizibilă fără a desface respectivul colet.
Consumatorul returnează produsele în decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere din Contract.
Costul de retur NU este suportat de către Vânzător, toate costurile directe legate de returnarea produselor inclusiv costul aferent transportului sunt suportate de către Consumator și nu se returnează.
În cazul contractelor on-line (contractele încheiate la distanță), în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul Consumatorului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.
Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, în contul bancar indicat de Consumator, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia Consumatorului de retragere din Contract. Consumatorul nu suportă niciun comision în urma rambursării. Suma va fi returnată prin virament bancar în contul bancar valid (lei) deschis pe numele Consumatorului de către acesta și comunicat Vânzătorului, prin mandat poștal.
Vânzătorul nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care Consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.
Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării Produselor sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Consumatorului conform căreia acesta a trimis Produsele către Vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Consumatorul are obligația ca odată cu returnarea Produsului să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul respectiv, dacă este cazul, precum și toate accesoriile acestuia.
În funcție de Produsele disponibile pe website, Consumatorul nu se poate retrage din Contract și nu poate returna următoarele categorii de Produse:
• Produse al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
• Produse confecționate după specificațiile prezentate de Consumator sau personalizate în mod clar;
• Produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid;
• Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Consumator.
Consumatorul are dreptul de a testa și verifica Produsele cumpărate în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a acestora. În acest caz, Consumatorul are obligația de a le manipula și inspecta în acelasi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.
Consumatorul este responsabil pentru orice diminuarea a valorii Produselor care rezultă din alte manipulări ale Produsului decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării.
În cazul în care Consumatorul îți exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Produsele într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Consumatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii.
Dacă Produsul returnat este deteriorat sau este returnat cu accesorii lipsă, Vânzătorul are dreptul de a solicita o taxă pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea Produsului ca resigilat sau poate fi refuzată recepția acestuia.
Produsele returnate ce prezintă urme de uzură se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate. Valorea finală necesară aducerii Produselor la conformitate va fi comunicată de Vânzător și va fi suportată de Consumator și se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a Produsului folosit.
Danymark Irigații S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în următoarele situații:
– returnări repetate (mai mult de două retururi repetate pentru același tip, marcă și model de produs).
– dacă au fost cumpărate mai multe produse de același tip, marcă și model, se acceptă returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai dacă sunt sigilate în ambalajul original cu toate etichetele originale).
Recomandăm Cumpărătorului atunci când își exercită dreptul de retragere din contract, să returneze produsul în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
RETURNAREA PRODUSELOR NECONFORME
Utilizatorul poate solicita returul produselor achiziţionate în urmatoarele situaţii:
Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site;
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta prezentată pe website, Consumatorul va putea solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Vânzător.
În cazul în care Consumatorul optează pentru înlocuirea produsului cu un alt produs de o valoare mai mare, acesta va plăti diferența produsului, iar dacă valoarea produsului înlocuitor este mai mică, Consumatorul va primi o rambursare parțială, respectiv diferența dintre produsul initial și produsul înlocuitor.
Produsele au fost livrate eronat de către Vânzător;
Produsele livrate Consumatorului nu corespund ca marcă, categorie sau model cu produsul comandat de către Utilizator;
În cazul în care Vânzătorul a livrat din eroare un alt produs decât cel comandat de Consumator acesta va semnala cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Vânzător.
Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul general de garanție – 30 zile de la livrare;
Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în termenul general de garanție (30 zile calendaristice) – ridicarea de la sediul Vânzătorului sau recepţia prin curier – Consumatorul poate reclama acest lucru şi solicita repararea, returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Consumatorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
În conformitate cu dispozițiile Art. 11 (2) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, Consumatorul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv următoarele:
a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
b) gravitatea neconformităţii; sau
c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.
Vânzătorul va prelua bunurile pe propria cheltuială.
Repararea sau înlocuirea bunurilor se va efectua într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care Vânzătorul a fost informat de către Consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între Vânzător şi Consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii;
Orar privind procesarea și livrarea comenzilor:
Comenzile pot fi plasate online oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară zilnic, în zilele lucrătoare de luni până vineri, inclusiv, în intervalul 09.00 – 18.00.
Comenzile pot fi plasate telefonic în zilele lucrătoare de luni până vineri, inclusiv, între orele: 09.00 – 18.00, la nr. de telefon: 0762 471 907, (linie telefonică cu tarif normal)
Comenzile plasate online în zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
VIII. Garanție și service postvânzare
Toate Produsele disponibile pe website beneficiază de garanția legală oferită conform legislației în vigoare, pentru o perioadă de 24 de luni.
IX. Recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut
Utilizatorii pot publica pe website recenzii, comentarii, pot trimite sugestii, idei, pune întrebări, cu condiția ca, conținutul acestora să nu fie ilegal, obscen, amenințător, defăimător, să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală, să nu conțină viruși informatici, comunicări comerciale, să nu aibă natură politică, să nu instige la ură sau intoleranță pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuală. Dacă Vânzătorul constată încălcarea repetată a acestei obligații de către Utilizator, are dreptul da a închide Contul Utilizatorului. Vânzătorul are dreptul de a nu publica toate comentariile și recenziile propuse de către Utilizator.
În vederea publicării pe website, Utilizatorul are obligația de a nu folosi adrese de e-mail sau identități false.
Vânzătorul își rezervă dreptul, dar nu are obligația, de a elimina sau de a edita toate tipurile de recenzii și comentarii publicate de către Utilizatori.
Prin publicarea de recenzii și comentarii pe website, Utilizatorul transmite în beneficiul Vânzătorului drepturile de proprietate intelectuală asupra materialelor publicate, în mod exclusiv, perpetuu, irevocabil și nelimitat teritorial.
Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicări pe website, Utilizatorul:
• acordă Vânzătorului dreptul de a folosi numele acestuia în relație cu materialele publicate;
• garantează că deține dreptul de proprietate intelectuală asupra materialelor pe care le publică;
• garantează că materialele publicate nu încalcă condițiile de publicare a recenziilor și comentariilor pe website.
Vânzătorul are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele publicate de către Utilizatori pe website.
Vânzătorul nu este responsabil și nu își asumă responsabilitatea pentru materialele publicate pe website de către alte terțe părți.
X. Cesionarea și subcontractarea
Vânzătorul are dreptul de a cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru prestarea serviciilor ce țin de onorarea Comenzilor, rămânând responsabil față de Utilizator pentru toate obligațiile contractuale.
XI. Limitarea răspunderii și forța majoră
Vânzătorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care Utilizatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei obligații conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor.
Vânzătorul, afiliații și/sau, în general, furnizorii de Produse sau servicii ai Vânzătorului nu pot fi făcuți responsabili pentru nicio întârziere sau eroare rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința Vânzătorului sau a afiliaților și/sau a furnizorilor.
Aceasta exonerare include, dar nu se limitează la:
• erorile de funcționare a echipamentului tehnic folosit de către Vânzător în realizarea activității sale, incusiv produse din cauza virușilor informatici, accesului neautorizat în sistemele Vânzătorului sau de erorile de operare;
• lipsa funcționării conexiunii la Internet și telefonie;
• situațiile de forță majoră stipulate de legislația în vigoare.
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare, total sau parțial, este datorată unui eveniment de forță majoră.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.
XII. Proprietatea Intelectuală
Conținutul și designul platformei online NC Shop, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe platforma online NC Shop, precum și orice alt material având legătură cu acesta trimis Utilizatorului prin e-mail sau furnizat prin orice altă modalitate (exemplu: articole, design, descriere produse și orice alte materiale), aparțin entităților din grupul NC Shop și/sau colaboratorilor săi – acolo unde acest lucru este specificat în mod expres – și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală.
Utilizatorul nu poate utiliza, reproduce sau permite nimănui să utilizeze sau să reproducă conținutul și designul platformei online NC Shop, precum și orice alt material având legătură cu acesta fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă din partea entităților din grupul NC Shop.
Utilizatorul nu poate folosi cadre (frames în sensul limbajului HTML) sau tehnici de încadrare (framing techniques în sensul limbajului HTML) pentru mărci, logo-uri, sau alte informații protejate de legea dreptului de autor (inclusiv imagini, texte, interfețe, formulare) ale entităților din grupul NC Shop fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă, din partea entităților din grupul NC Shop.
Este permisă crearea limitată, revocabilă și neexclusivă a hiperlinkurilor către pagina de index a website-ului, atâta timp cât această acțiune nu prezintă serviciul website-ului într-o lumină falsă, înșelătoare, derogatorie sau ofensivă.
Utilizatorul nu poate folosi logo-ul entităților din grupul NC Shop sau alte proprietăți grafice, sau mărci ca parte a hyperlinkurilor fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă, din partea entităților din grupul NC Shop.
Utilizatorul nu are dreptul de a copia, distribui, publica, transfera către terțe părți, modifica și/sau altfel altera, utiliza, lega la, expune, include orice conținut în orice alt context decât cel original intenționat de entitățile din grupul NC Shop, de a include orice conținut în afara platformei online NC Shop, de a îndepărta însemnele care semnifică dreptul de autor al entităților din grupul NC Shop asupra conținutului precum și de a participa la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al entităților din grupul NC Shop.
Vânzătorul respectă drepturile de proprietate intelectuală ale terților. Dacă ați observat că website-ul conține informații care încalcă drepturile terților de proprietate intelectuală, vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa de e-mail sau să ne contactați la numărul de telefon sau la adresa de corespondență, afișate pe website.
XIII. Protecția datelor personale
Prin înregistrarea ca Utilizator al website-ului, Vânzătorul solicită o serie de date personale ale Utilizatorului, precum numele și prenumele, adresa de e-mail, data nașterii, dar și alte informații cu caracter personal, care să permită identificarea Utilizatorului.
De asemenea, pentru a vă abona la newsletterul furnizat de Vânzător Utilizatorul trebuie să comunice o adresă de e-mail validă și să își exprime consimțământul în acest sens.
Utilizatorul poate accesa pagina dedicată Politicii de confidențialitate pentru a se informa cu privire la datele cu caracter personal prelucrate de Vânzător, precum și cu privire la drepturile recunoscute de legislația în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
XIV. Legislația aplicabilă
Prezenții Termenii și condiții se supun legislației române.
În caz de litigiu, Vânzătorul și Utilizatorul vor încerca rezolvarea pe cale amiabilă a acestuia, în termen de 30 de zile lucrătoare de la momentul la care Vânzătorul sau Utilizatorul își comunică unul altuia eventualul diferend.
În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere în termenul precizat anterior, litigiile dintre Vânzător și Utilizator se vor supune rezolvării instanțelor judecătorești competente.
XV. Prezentarea ofertei și actualizarea Termenilor și condițiilor
Vânzătorul își rezervă dreptul de a opera oricând, orice modificări asupra prețurilor și datelor tehnice prezente pe website, fără o înștiințare prealabilă a Utilizatorului. Datele tehnice prezente pe website au caracter informativ și nu reprezintă o obligație contractuală. Fotografiile de pe website au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și Produs.
Dacă în viitor va fi necesară revizuirea Termenilor și condițiilor, Vânzătorul va publica pe website varianta revizuită. Utilizatorul are oblligația să verifice periodic conținutul prezenților Termeni și condiții.
XVI. Contact
Orice întrebări, reclamații sau solicitări de informații suplimentare despre acești Termeni și condiții, pot fi adresate:
• în scris sau la sediul social: str. Șoseaua București nr. 76, sat Maia, com. Maia, jud. Ialomița;
• pe e-mail la adresa: office@nc-shop.ro;
• telefonic la numărul: 0762 471 907.